Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

Termeni si conditii

SOCIETATEA COMERCIALA CARE DETINE SITE-UL SI CARE VINDE ON-LINE

Magazinul on-line care detine site-ul www.simoneboutique.ro este SC DISPINA MOD LUX S.R.L., având sediul în Sibiu , Str.Aleea Fratii Buzesti Nr.2 Et. parter, Ap.3, înmatriculată la Registrul Comerţului Sibiu sub nr. J32/424/2018 având CUI 39090033 denumit în cele ce urmează şi proprietarul magazinului.

Magazinul online este operat în conformitate cu prevederile acestor Termeni şi Condiţii, care se completează cu prevederile legii aplicabile.

Navigarea, site-ul www.simoneboutique.ro şi folosirea Magazinului online implică acceptarea în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor prezentului contract.Clientul site-ului declară că a înţeles pe deplin şi este de acord cu Termenii şi Condiţiile prezentate mai jos.

SC DISPINA MOD LUX SRL işi rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral orice informaţie din conţinutul Site-ului, precum şi de a actualiza oricând consideră necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă.

DEFINITII ALE UNOR TERMENI FOLOSITI IN CONTRACT

Clientul este orice persoana fizică cu vârsta peste 18 ani sau persoana juridică, ce deţine un Cont, efectuează o Comandă,acţionează în calitate de cumpărător, fiind parte alături de Vânzător, a Contractului de vânzare – cumpărare în formă electronică a produselor ce fac obiectul vânzării prin intermediul magazinului on-line.


Comanda este documentul electronic prin intermediul căruia clientul îşi exprimă faţă de vânzător intenţia fermă şi irevocabilă de a cumpăra produsele selectate.


Cont – Partea a site-ului care presupune o adresă validă de e-mail şi o parolă, aparţinând clientului, care îi permit acestuia plasarea comenzii. Contul conţine date personale ale clientului. La crearea Contului, Clientul îşi dă expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal.


Contract – Contractul de Vânzare – Cumpărare în formă electronică încheiat la distanţă între vânzător şi client, având ca obiect produsele din comandă şi confirmate ulterior prin e-mail de către vânzător, pentru preţul aplicabil produselor indicat pe site şi confirmat ulterior prin e-mail de către vânzător, plătit de către Client conform specificaţiilor din Termeni şi Condiţii.


Curier – Societatea comerciala, specializată în curierat de bunuri, aleasă de vânzător.


Revista de Informare – Modalitatea de informare a clientului, transmis periodic de vânzător prin mijloace electronice (e-mail, sms, etc.), cu privire la produsele si promoțiile vânzătorului dintr-o anumită perioadă.


Produse – Articolele de îmbrăcăminte,accesorii, așa cum sunt acestea prezentate pe site la secțiunea magazin online, cu privire la care clientul a facut o comadă acceptată ulterior de către vânzător.


Site: www.simoneboutique.ro


Utilizator – Orice persoană care vizitează site-ul, chiar dacă nu plasează o comandă.

Vânzător – societatea SC DISPINA MOD LUX S.R.L., având sediul în Sibiu, Str. Al Fratii Buzesti Nr.2, ap 3, înmatriculată la Registrul Comerţului Sibiusub nr. J32/ 424 /2018 având CUI 39090033.

POLITICI DE VANZARE

Magazinul este destinat persoanelor fizice cu vârsta peste 18 ani și cu domiciliul ori reședința în România, precum și persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea produselor pe teritoriul României.


SC DISPINA MOD LUX SRL are dreptul ca in mod unilateral sa selecteze produsele disponibile, sa adauge sau sa înlature anumite produse, mărimi sau culori ale acestora, sa faca sau sa înceteze oricând anumite campanii publicitare, precum și sa efectueze orice modificare cu privire la prețul produselor.


Accesul pe site-ul magazinului online poate fi restricționat anumitor utilizatori sau clienți, în cazul în care proprietarul site-ului consideră că are motive justificate să considere că este prejudiciat prin activitatea respectivului utilizator sau client sau că se încalcă acești termeni și condiții, se comite un caz de fraudă sau se încalcă legea aplicabilă.


EFECTUAREA COMENZII

Crearea Contului. Furnizarea datelor. Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal:


Pentru a se putea plasa o comandă, clientul trebuie să se înregistreze și să își creeze un cont, securizat cu parolă, prin furnziarea unei adrese personale, validă de e-mail, și prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (nume, prenume, adresă, telefon).


Selectarea Produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături.


După selectarea produsului dorit, clientul trebuie să selecteze opțiunea ”adaugă în coș”, după care produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate verifica coșul de cumpărături făcând click pe iconiță ”Vezi cosul de cumparaturi ”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate produsele selectate.

Prin selectarea opțiunii ”Finalizare comanda”se va deschide o pagină în care clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea produselor, prin selectarea atât a metodei si locului de livrare, cât și a modalității de plată.


Modalitățile de plată acceptate sunt următoarele:


  • Plată prin card (clientului i se indică tipurile de card acceptate);
  • Plata in 6 rate fara Dobanda (StarBT, BRD Finance, Alpha Bank, First Bank, Garanti Bank)

Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiță ”Plasează comanda”. În cazul în care Clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plată în numerar la livrare, acesta va trebui să efectueze plata produselor din comandă introducand toate informaţiile necesare, conform modalității alese, imediat după ce comanda este finalizată și plasată, în caz contrar Comanda nu este considerată conformă și nu va fi procesată, iar clientul va trebui să reia procedura.


*Plata cu cardul se va face pe platforma securizata de procesare plati online Stripe si nu pe pe site-ul nostru.


Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată.


Până la efectuarea plății, clientul poate modifica sau renunta la o comandă. O comandă la care se va renunta nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.


Anularea comenzii imediat după plasarea acesteia și efectuarea plății, până la primirea e-mailului de confirmare a Comenzii.


În mod excepțional, în cazul în care clientul dorește, acesta poate anula o comandă prin folosirea butonului ”anulare comandă”, condiţia fiind ca anularea să se facă în cel mult 15 minute de la plasarea comenzii și înainte ca aceasta să fie confirmată de vânzător prin e-mail. Această opțiune poate fi efectuata, respectand termenii şi condiţiile contractului, prin telefon sau e-mail, folosind datele de contact arătate la secțiunea”Contact” din site.


Anularea comenzii va fi confirmată de vânzător prin e-mail. O comandă anulată nu va da naștere nici unei obligații pentru vânzător, daca prețul și taxele de livrare nu au fost încasate de acesta.


În cazul încasării prețului si a taxelor de livrare, acestea se vor restitui clientului în cel mult 14 (paisprezece) zile de la confirmarea anulării comenzii.

CONFIRMAREA COMENZII

După finalizarea comenzii și plasarea acesteia, clientul va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării, un mesaj de confirmare a procesării comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a produselor, prețului și modalității de plată alese, precum şi a locului, modalității și costurilor de livrare. Până la confirmarea comenzii, proprietarul magazinului on line nu are față de client obligația de livrare.


Pot exista situații excepționale (comenzi simultane al aceluiasi produs, sau defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată. In cazul aparitiei unei astfel de situații, clientul va fi notificat prin e-mail.


Daca o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, clientul va fi informat, iar in cazul in care clientul a achitat contravaloarea produselor, aceasta se va restitui clientului în cel mult 14 (paisprezece) zile,acestea fiind singurele responsabilitati ale proprietarului magazinului online.


PRETUL PRODUSELOR

Prețul este stabilit pentru fiecare produs. Prețul arătat include TVA conform dispozitiilor legilor în vigoare, dar nu conține taxele de livrare, care se prevad separat.


Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a comenzii, este prețul ferm pe care clientul este obligat să îl plătească pentru produsele comandate.


Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment SC DISPINA MOD LUX SRL, realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași produse sau modifică prețul acestora.


EMITEREA FACTURII SI PLATA

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea contului, proprietarul magazinului online va emite către client factura în format fizic și o va trimite clientului impreuna cu produsele comandate la adresă de livrare furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.


Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv:

  • În numerar, la livrarea coletului. Plata se face curierului în momentul primirii coletului conținând produsele comandate.
  • Plată cu cardul. Debitarea cardului sau a contului clientului se realizează numai după ce a finalizat și plasat comanda. Pentru siguranța clientului toate tranzacțiile sunt procesate de catre platforma de plati online EuPlatesc. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card sau în cont și va fi debitată din cont în momentul în care se expediază de către vânzător prin e-mail confirmarea comenzii.


În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacţia cu cardul eșuează sau nu este efectuată, comanda este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de client. În acest caz va trebui reluata procedura de comandă cu furnizarea un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă.


In cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip sunt în sarcina clientului și nu sunt incluse în prețul produselor sau in taxele de livrare.


Nu se accepta plata efectuata cu carduri cadou , dar se poate face plata cu carduri de cumparaturi emise de banca.


SC DISPINA MOD LUX SRL nu va solicita niciodată clientului furnizarea de date bancare, datele cardului sau informații similare, prin e-mail sau telefon și nici nu va contacta telefonic sau trimite un e-mail clientului,prin care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plătii si nu va solicita plata cu mandat poștal sau altă modalitate de plată.


Dacă clientul primeste o astfel de solicitare acesta urmeaza a contacta imediat pe vanzator prin telefon sau e-mail la numerele sau adresa arătate la secțiunea contact.


Informații despre efectuarea unei plăți vor fi solicitate de catre SC DISPINA MOD LUX SRLdoar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări a clientului sau când apar probleme cu o comandă lansată de client. In situatia in care vanzatorul va solicita date cu caracter personal prin e-mail, acesta,in prealabil va solicita clientului să-l contacteze telefonic înainte de furnizare sau in scris, folosind coordonatele indicate la sectiunea Contact.


Dacă clientul primeste un mesaj prin care ii sunt solicitate din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, este indicat sa nu răspunda si sa nu dea curs celor solicitate,sa nu faca click pe link și sa ștearga imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate sau infectarea calculatorului cu un virus sau alt atac cibernetic.


LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor comandate pe acest site se va efectua exclusiv pe teritoriul României.


Livrarea se va efectua prin intermediul firmei de curierat aleasa la libera sa apreciere de către vânzător.


Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării comenzii, confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea comenzii clientul este de acord cu plata acestor taxe împreună cu prețul produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte. Costul transportului este de 25 RON.


Vanzatorul asigura transportul gratuit al produselor catre client, in cazul comenzilor de peste 500 de lei. Returul produselor ,insa se va face pe cheltuiala clientului.


După ce se primeste confirmarea prin e-mail a comenzii clientului, aceasta va fi ridicata de catre curier și va fi livrată clientului de către acesta, într-un termen estimativ de cel mult 15 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, pentru produsele livrate in zonele acoperite de firmele de curierat rapid, iar pentru zonele care nu fac parte din aria de acoperire a firmelor de curierat, costul de transport, respectiv perioada de tranzitie va fi comunicata ulterior. Livrarea in zilele de sambata se realizeaza doar in localitatile in care exista centre logistice ale firmei de transport.


Pentru comenzile care fac parte din sectiunea „Rochii de mireasa” temenul de livrare este intre 45-60 zile.


În momentul livrării de către noi a comenzii către curier, clientul primeste o notificare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numarul de telefon furnizate.


În cazul în care din indiferent de motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, clientul va fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.Vanzatorul nu raspunde pentru intarzieri datorate firmei de curierat (drumuri inchise, vreme nefavorabila, etc.).


Pentru livrare, clientul va fi contactat în prealabil de către curier si este de acord să îi furnizeze datele dvs. de contact în acest scop. La primirea comenzii clientul va prezenta un act de identitate valid și va semna AWB-ul sau bonul de primire.


În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul va fi returnat vanzatorului, clientul urmând să suporte, costurile și consecințele returnării.

INCHEIEREA VANZARII

Contractul de vânzare-cumpărare este considerat încheiat în momentul în care clientul primește prin e-mail confirmarea comenzii din partea vânzătorului. Informațiile existente pe site nu constituie un pre-contract sau alt angajament al vanzatorului față de client.


Transferul proprietății și al riscurilor asupra produselor intervine la momentul livrării coletului sub condiția efectuării plătii integrale a prețului și taxelor de livrare.

DREPTUL DE RETRAGERE A CLIENTULUI DIN CONTRACT, RETURUL PRODUSLOR, RESTITUIREA PRETULUI SI A TAXELOR DE LIVRARE

Clientul poate renunta la contract pentru toate sectiunile site-ului mai putin sectiunea „Rochii de mireas” , prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv, într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrării adica ziua primirii coletului, așa cum este menționată pe AWB sau pe dovada de primire emisă de curier.


Pentru secțiunea „Rochii de mireasa” se poate renunța la contract doar in următoarele 24 de ore de la semnarea acestuia.


Dacă decide să se retragă din contract, clientul este obligat să anunțe vânzătorul, cel târziu în cea de-a 30-a zi calendaristică, calculată de la data livrării coletului -data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intrând în calcul termenului de 30 de zile-, prin completarea online a formularului de contact ce se ragaseşte pe site-ul www.simoneboutique.ro sau prin notificarea prin e-mail la adresa de contact [email protected].


În cazul retragerii, in modalitatea mai sus mentionata, clientul este obligat să returneze produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (fără însă să fi fost curatate sau spălate), nepătate, nezgâriate și în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte, în ambalajul în care au fost primite, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia) si cu factura primita in colet în una din următoarele modalități:


  • Prin intermediul curierului vanzatorului; în cazul în care se returnează toate produsele, într-un singur colet, plata returului fiind suportata de catre client;
  • Prin intermediul unui alt curier, ales de client, la adresa de retur aşa cum este menţionată pe site, iar în acest caz clientul suportă taxele de curierat.



În cazul în care au fost livrate produse pe seturi, trebuie returnat întregul set așa cum a fost livrat. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care să fie în stare corespunzătoare, întocmai ca produsul livrat.


Ultima bucata din seria de produs, care a fost comandata de client nu poate fi rambursata.


Nu se acceptă returnarea produselor care, prin natura lor, din rațiuni de igienă sau de sănătate publică, nu pot fi returnate, cum ar fi produse de lenjerie intimă, costume de baie, ciorapi, etc si nici produsele din secțiunea „Rochii de mireasa”.


În cazul în care produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, pretul produselor si a transportului acestora nu va fi restituită clientului de către vânzător.


În termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării produselor şi accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, vânzătorul va restitui clientului prețul acestora astfel cum a fost incasat mai putin taxa de livrare plătită de client curierului pentru livrarea produselor.


În cazul care Clientul alege să păstreze anumite produse şi să anuleze doar parțial comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.


Restituirea prețului şi a taxelor plătite de client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit, cu excepția plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna clientului prin transfer bancar, în contul pe care clientul este obligat să îl menţioneze în formular sau email.


In cazul in care clientul opteaza pentru schimbarea marimii aceluiasi produs, dupa verificarea stocului, produsul poate fi inlocuit, in acest caz taxele de transport fiind suportate de catre client.

GARANTII

Pentru produsele livrate vânzătorul ofera garanție în condițiile legii.


Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. Produsele sunt prezentate prin imagini foto clare si de buna calitate.


Clientul trebuie să acorde atenție culorilor produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator anumite culori reale ale produselor livrate pot prezenta diferențe față de ce a afișat calculatorul clientului la momentul efectuării comenzii. Aceste diferențe nu se vor considera neconformități.


În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioadă de garanție, stabilită conform legii, clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa aratată la secţiunea” Contact” sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa arătată la aceeași secțiune și să returneze produsele, conform procedurii prezentate la sectiunea ‘DREPTUL DE RETRAGERE A CLIENTULUI DIN CONTRACT, RETURUL PRODUSELOR, RESTITUIREA PRETULUI SI A TAXELOR DE LIVRARE’.


Clientul poate de asemenea folosi pentru reclamație formularul de contact pus la dispoziție pe site.


În cazul în care vânzătorul constată reclamația clientului ca fiind întemeiată, produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, clientului i se va restitui prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, clientului i se vor returna produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.


Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, clientul va fi informat prin e-mail. În caz de rambursare de către vânzător a prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile sectiunii ‘DREPTUL DE RETRAGERE A CLIENTULUI DIN CONTRACT, RETURUL PRODUSELOR, RESTITUIREA PRETULUI SI A TAXELOR DE LIVRARE’.


RASPUNDEREA VANZATORULUI

În toate cazurile (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă faţă de client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu o comandă este limitată la prețul total al respectivei comenzi.


Vanzatorul nu răspunde pentru infectarea computerului unui Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Clientului sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia si nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing.


RASPUNDEREA CLIENTULUI

Tot conținutul site-uluiwww.simoneboutique.ro incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini, text, conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a SC DISPINA MOD LUX SRL.


Clientului sau utilizatorului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea,utilizarea, expunerea sau includerea oricărui element al site-ului în orice material propriu sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia sau executa un contract pentru produse și a se informa despre produsele comercializate pe site, fără a exista un acord scris prealabil al SC DISPINA MOD LUX SRL în acest sens.


Prin accesarea termenilor și condițiilor acestui contract, utilizatorul sau Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a site-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform dispozitiilor actualului contract.


DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA A VANZATORLULUI

Utilizatorul sau clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de cont, pentru gestionarea accesării contului și pentru activitatea derulată prin intermediul contului, precum și pentru navigarea pe site.


De asemenea, utilizatorul sau clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea,exactitatea si integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea termenilor și conditiilor acestui contract.

PUBLICITATEA SI PROMOVAREA PRODUSELOR

Pentru promovarea Produselor, proprietarul magazinului poate trimite reviste de informare a utilizatorului sau a clientului în mod direct sau prin intermediul partenerilor comerciali, cu asigurarea si respectarea confidențialității privind datele furnizate de utilizator sau Client.


La crearea contului, utilizatorului sau Clientului i se oferă posibilitatea de a-și da acordul sau de a refuza primirea de reviste de informare. A se vedea în acest sens sectiunea de “CONFIDENTIALITATE “.


Utilizatorul sau clientul are dreptul de a renunța oricând la opțiunea exprimată inițial, inclusiv prin folosirea linkului existent în cadrul publicatiilor primite, prin trimiterea unui e-mail sau prin telefon, folosind datele menționate în secțiunea contact a site-ului.


POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI DE PRELUCRAREA A DATELOR CU CONTINUT PERSONAL

SC DISPINA MOD LUX SRL se va asigura că datele utilizatorilor si a clienților furnizate prin navigarea pe site, prin plasarea comenzii și executarea contractului sunt păstrate confidențiale atât de angajaţii proprii cât și de partenerii comerciali si împuterniciti ai acestora.


SC DISPINA MOD LUX SRL prelucrează datele cu caracter personal oferite de utilizatori si clienți în conformitate cu prevederile legislației române în vigoare.(Vedeti Politica de confidentialitate – parte integranta a contractului).


FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din contract sau prevăzute de clauzele contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invicibil și inevitabil. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.


Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILA

Aceste dispozitii contractuale sunt supuse prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul vanzatorului, utilizatorul sau clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

DISPOZITII FINALE

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acest contract de vanzare-cumpararea, se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.


Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din aces tcontract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

POVESTEA MEA A LUAT NAȘTERE DIN PURĂ PASIUNE, ÎNCĂ DIN ANII TINEREȚII.

© 2018 - 2023 Toate drepurile rezervate